Servicedesk
-
Ben van der HoutServicedesk medewerker
-
Rico MaartenseServicedesk medewerker
-
Daphne Gijsbertseservicedesk medewerker
-
Jorn Bremservicedesk medewerker

Ben van der Hout

Rico Maartense
Rico Maartense

Daphne Gijsbertse

Jorn Brem
Jorns Bio
Implementatie en opleiding

Petra Hulzebosch
Ik heb jaren met veel plezier in de kinderopvang gewerkt en in 2015 kwam ik in contact met Pelosa. Met veel plezier en enthousiasme mocht ik met de Quebble programma’s in de praktijk werken en collega’s trainen. Daarin heb ik een mooie uitdaging voor mezelf gevonden. In februari 2017 ben ik bij Pelosa gestart. Ik vind het erg leuk om klanten te laten zien wat wij allemaal voor ze kunnen betekenen.
Accountmanagement

Jurian de Wilde
Jurians Bio
Directie

Rudolph Marks
Rudolphs Bio
Door zijn jarenlange ervaring bij grote bedrijven als de ANWB, Alliander, Sensara en Ministerie van Defensie brengt Rudolph enorm veel kennis in de organisatie. Zijn kwaliteiten op het gebied van teambuilding, sturing en communicatie intern en extern, resulteren in dynamische samenwerkingen.
Opererend in veelal veranderende omgevingen ben ik in staat te (her)structureren en hiermee rust en focus terug te brengen in de organisatie. Steeds vaker krijgen we te maken met tegenstrijdigheden en verschillende belangen. Hierdoor is het niet meer eenduidig wat “goed” en wat “fout” is. De intentie om het “goed” te doen, maakt plaats voor de intentie om “het goede” te doen. Door te sturen op waarden en een continue dialoog met de klanten en organisatie zorg ik ervoor dat het focus van Pelosa bij de juiste dingen ligt.
Bij moderne en innovatieve organisaties zoals Pelosa is wendbaar leiderschap nodig. Voortdurend openstaan om te luisteren naar en te leren van anderen is daarvoor een vereiste. Continue verbeteren is een situatie creëren waarin we gaan voor een gezamenlijk doel en niet voor een afrekenmodel.
Ik ben verantwoordelijk voor alle interne processen binnen Pelosa waaronder de technische ontwikkeltrajecten. Mijn visie is dat software zich moet aanpassen aan de gebruiker en niet andersom.
Peters Bio
Pelosa is een ambitieus bedrijf met enthousiaste en professionele medewerkers die alles wat zij doen in het teken van de klant stellen. Van secretariaat tot systeemontwikkeling, van servicedesk tot verkoop: in het denken binnen alle afdelingen staat de klant centraal. Dat is namelijk de visie van Pelosa: gezamenlijk met het onderwijs en kinderopvang software ontwikkelen die precies datgene doet waar de branche behoefte aan heeft.
Door middel van het organiseren van bijeenkomsten, samenwerken met andere branchepartners en vooral heel veel praten met de klant vergaart Pelosa de benodigde kennis om haar software verder te optimaliseren. Softwarehuizen hebben de afgelopen decennia vooral software ontwikkeld om processen te ondersteunen en beheersbaar te maken cq. te houden.
Mijn visie op automatisering is dat er momenteel zeer veel goede softwaresystemen zijn en dat de alles-in-één oplossing er nooit zal komen. Pelosa heeft dan ook de tools ontwikkeld om alle systemen aan elkaar te knopen om te komen tot Super Informatie. Zo is Pelosa in staat om bij 40 kinderopvanginstellingen de administraties te verzamelen in één grote database en daarmee het Ministerie van OC&W het inzicht in de wachtlijsten te verschaffen en tot slot de deelnemers onderling te laten benchmarken. Maar ook binnen een bedrijf de financiële, HRM en urenregistratie systemen te koppelen om zo te komen tot geïntegreerde managementinformatie.
Software moet makkelijk zijn, software moet u ondersteunen en software moet u inzicht verschaffen.
Mijn columns in Management Kinderopvang vindt u hier: Columns Management Kinderopvang